Rude, unconscious and lacking a bit of knowledge

bc_is_best_site

شما دیگه ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌واقعا

پای خود را از حد فراتر گذاشته اید و هرجور شده دارید می دزدید این عین دزدی و راهزنی می باشد ببخشید که من از این اصطلاحات استفاده می کنم ولی مگر امکان دارد در این بازی و در به گفته شما کم خطر ترین قسمت بازی که در این چرخ شما 80درصد سطح آن حدوداً آبی می باشد و ریسک بازی باید خیلی پایین باشد از 20 اقدام 8 اقدام آن در قسمت سفید بایستد یعنی 40 درصد در حالیکه مثلاً این مرحله باید کمترین ریسک و خطر را داشته باشد پس قسمت پر ریسک آن چگونه است شما چون هیچکس شما را کنترل نمی کند و ترسی ندارید متاسفانه هرکاری که دلتان بخواهد انجام می دهید، من فکر می کنم که شما قبلا سختی خیلی زیادی کشیده اید و بسیار فقیر و بدبخت بوده اید که اینگونه حتی نمی توانید از مقدار 75 دوج که تقریباً 0/1 دلار می باشد بگذرید و دلم خیلی برای تو می سوزد حتما شب ها و روزهای بسیار سختی را گذرانده ای و گشته بوده ای  و گدا بی کرده ای و تو سری خورده ای چون انسان باکلاس و بافرهنگ اینگونه رفتار نمی کند دلم خیلی برای تو می سوزد بدبختی و این پول ها هم نمی تواند تورا از بدبختی نجات بدهد چون ذات تو خراب است و دنیا ثروت هم آنرا تغییر نمی دهد عکس این دزدی تورا هم می فرستم تا مشاهده کنید و شاید کمی خجالت بکشی

You really, really

You've stepped too far and stolen anyway. It's the same robbery. I'm sorry I use these terms, but unless it is possible in this game and in what you say is the least dangerous part of the game.  Your wheel is 80% level blue and the risk of the game should be very low. Of the 20 actions, 8 should be in the white area, ie 40% while this stage should have the least risk and risk so what is your risky part?  Because no one controls you and you are not afraid to do whatever you want to do, unfortunately, I think you already have a hard time  You've been through so much and you've been so poor and miserable that you can't even get past the 75 dodge, which is about $ 0.1, and I feel so sorry for you. You must have spent many difficult nights and days.  And you beg, and you are confused because a classy and cultured man does not treat you so badly for you and this money can not save you from misery because your essence ...

Screenshot_2020-01-21-08-28-17-134_com.android.chrome.jpg

Screenshot_2020-01-21-08-28-02-328_com.android.chrome.jpg

می بینی که چگونه دارید با زندگی و امید ها و آرزوهای آدمها بازی می کنید؟ اگر تو بیچاره و بدبخت بوده ای ما هیچ تقصیری نداشته ایم که داری از ما انتقام می گیری

Do you see how you are playing with people's lives and hopes and aspirations?  If you were miserable and miserable we wouldn't have had the chance to take revenge on you.

Archived